Social media in general creeaza…dependenta. Este un fapt, un mod de viata la nivel global pe care nu mai putem sa il controlam. Este efectul tehnologiei cu care trebuie sa tinem pasul. Dintre toate retelele de socializare, Pinterest ma face sa imi pierd cea mai mare parte din timp. Nu ma pot satura efectiv. Sar dintr-o sectiune intr-alta si descopar mereu idei ingenioase pe care le aplic.

Pinterest este gandit ca o sursa nesecata de inspiratie, de unde putem selecta lucruri interesante pentru a ne face liste de dorinte, pentru a ne planifica decorarea casei, pentru a gasi destinatii de vizitat, pentru a incerca retete noi si multe altele.

Cu un nume catchy, Pinterest are un mecanism simplu de utilizare: click pe butonul Pin cand vrem sa salvam poze postate de useri in panourile tematice (Board-uri).

Sursa foto http://www.adweek.com/socialtimes/social-media-stats-2014/495727
Sursa foto http://www.adweek.com

Pana in prezent Pinterest a prins mai bine la sexul feminin, aproape 70% din useri sunt femei. Acest lucru se explica prin faptul ca cele mai active categorii sunt cele de fashion, design, wedding, retete sau chestii handmade.

Pe mine m-a cucerit faptul ca pot aduna si pastra cate imagini doresc in spatiul online si astfel ma pot intoarce oricand asupra lor, chiar si de pe telefon.

Un alt avantaj la Pinterest apare atunci cand trebuie sa fac un cadou. Fiind conectata cu prietenii, pot vedea in board-urile lor ce pasiuni, interese sau liste de dorinte au, ajutandu-ma sa imi formez o idee despre cadou.

Pentru promovarea unui business, Pinterest poate fi util mai ales daca afacerea ta se bazeaza mult pe imagine. Fiind o retea vizuala, Pinterest te ajuta la expunerea intr-un mod simplu si eficient a produselor tale. Fiecare postare are un link catre sursa, iar mai multe repin-uri inseamna mai mult trafic pentru tine. Cheia este sa postezi imagini cu un continut cat mai creativ si friendly pentru a atrage atentia consumatorilor.

O veste buna este ca Pinterest a introdus buyable Pins, butoane care permit utilizatorilor sa achizitioneze sau sa salveze in cosul de cumparaturi lucruri pe care le gasesc. Din tranzactii, Pinterest isi ia o cota parte de la vanzator. Momentan, optiunea este disponibila pentru utilizatorii de Iphone si Ipad, urmand sa se dezvolte si pentru Android.

Voi ce cautati pe Pinterest ?

Ti-a placut acest articol? Primeste-le pe urmatoarele pe e-mail

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ