Da, avem dinozauri in Romania. Nu sunt dinozaurii care te alearga prin padure ca in ultimul film Jurassic, dar sunt destul de aproape.

Exista un parc tematic foarte interesant care se numeste Dino Parc Rasnov.

relucalotaphotography-002

Am fost acolo de mai multe ori si va indemn cu drag sa va duceti si voi daca nu ati ajuns deja pentru ca e o treaba nemteasca realizata de 3 investitori romani care si-au dedicat mult timp si ambitie ca sa realizeze acest proiect.

Ce gasiti acolo?

46 de dinozauri in marime naturala. Da, in marime naturala, pentru ca fiecare dinozaur este realizat in colaborare cu paleontologi si conform ultimelor descoperiri stiintifice facute in domeniu. Din punctul asta de vedere parcul e un muzeu in aer liber!

Dinozaurii sunt pozitionati printre copaci in padure (1,6 hectare de padure ca sa fiu mai exact) si organizati in ordinea evolutiei lor.

relucalotaphotography-145

Fiecare exponat este realizat din rasini speciale si fibra de sticla, lucru care le asigura o garantie de 50 de ani in conditiile meteo din Romania.

Ce e foarte interesant este ca ochii dinozaurilor sunt realizati printr-o tehnologie speciala. Daca te uiti in ochii lor in timp ce esti in miscare dinozaurii te vor urmari cu privirea.

IMG_0270

Pe langa dinozaurii care sunt spectaculosi in sine mai exista si un vulcan realizat de experti in efecte speciale de la Hollywood. Batranul vulcan scoate fum la anumite intervale orare si are in fata sa o platforma care se misca si simuleaza eruptiile vulcanice.

relucalotaphotography-127

Exista si un spatiu indoor destul de generos. La etajul cladirii principale gasiti pe langa touchscreenuri cu jocuri interactive si doua cinematografe. Unul dintre ele este 2D dar cel de-al doilea, intr-adevar spectaculos, este 9D 🙂

IMG_8349

Daca v-am trezit interesul, puteti sa mergeti sa vedeti cu ochii vostrii parcul in Rasnov pe strada Cetatii. Aflati mai multe despre preturile de intrare, programul de vizitare si activitatile parcului de pe pagina lor de Facebook si pe de site-ul oficial.

Daca vreti sa vedeti mai multe poze gasiti mai jos o galerie. Toate pozele din acest articol sunt realizate in vara de un fotograf priceput 🙂 pe care il cheama Relu Calota de la Relu Calota`s Studio.

1. Dino Parc Rasnov